22 Mart 2015 Pazar

Kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor.

"Kelimeler… Kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor."
"Fakat, Allah kahretsin, insan anlatmak istiyor albayım; böyle budalaca
 bir özleme kapılıyor. Bir yandan da hiç konuşmak istemiyor. Tıpkı
oyunlardaki gibi çelişik duyguların altında eziliyor. Fakat
benim de sevmeğe hakkım yok mu albayım? Yok.
Peki albayım. Ben de susarım o zaman. Gecekondumda oturur,
anlaşılmayı beklerim. Fakat albayım, adresimi
bilmeden beni nasıl bulup anlayacaklar?
 Sorarım size: “Nasıl? Kim bilecek benim insanlardan kaçtığımı?
 Ben ölmek istiyorum sayın albayım, ölmek. Bir yandan da göz ucuyla
 ölümümün nasıl karşılanacağını seyretmek istiyorum.
Tehlikeli oyunlar oynamak istiyor insan; bir
yandan da kılına zarar gelsin istemiyor.
 Küçük oyunlar istemiyorum albayım.”

0 yorum:

Yorum Gönder

Created By Sora Templates