22 Mart 2015 Pazar

Bu gece veda ediyorum bize Leyla.

Bu gece veda ediyorum bize Leyla. Şu her derdimi dinleyen resmin bile olmayacak artık. Hayalini unutmak kaç zaman alır bilmem. Gülüşün olmaksızın nasıl Yıldız dolar bu gökyüzüm Meçhul. Nefes almayı öğrenmem gerekecek sensiz. Söz verdim sana Leylam Sensizliğe aşılacağıma dair. Rüya bitti. Şimdi kabuslar girdabının tam ortasındayız. Evet ikimizde buradayız rüyada olupta kabusta olmamak olur mu ? Seni sevmek rüya seni unutmaya çalışmak kabus. Adın bende Saklı kaldı Leyla her masal mutlu bitmezmiş bizim ki en mutsuz en yalnız en sensiz masal oldu kaldı Meçhul bir zaman aralığında. Ilkkez Gözlerine bakarak seni sevdiğimi söyledim bende ki seni anlattım sana ve anladım ki sen ve bende ki sen çok uzak birbirine. İyi bir adam olmak engelmiş elinin elimde terlemesine. Sen şu yaşlanıp solacak suretler peşindeyken ben nasıl sevebilirim ki senin suretinden ziyade kalbini. Ucunu bucağını benim bile bilmediğim Aşkın’ı nasıl sığdıra bilirim fani suretine? Ben sonsuzun peşindeyim Leyla sonu olan Dünya’nın renkleri sevgileri herşeyi seninle Kalsın. Ben gecelere meze etmekten ziyade gülüşünde kaybolalım istedim sen gecelere meze olma düşlerinde ısınmayı düşlerken. Üzülmedim değil keşke aynada sende görebilsen suretinde benim gördüklerimi. Modern sevmelerde bu bitmeyen Acılı sevişmelerde mutluluklar! Neyse toparlama vakti şu evi Odayı. Sigarayı da bırakayım diyorum tek kalmış kutusunda oda kibritte bu gece bitsin artık tek kala sigaram tek kalan kibrit ve birde… ve şu resminden ziyade artık boş Sokağı seyre dalarım. Sen ol isterdim mutlu hikayemin Leyla’sı. Sen hep mutsuz yanı kalacaksın kalbimin hadi sana benden ilkkez duyacağın son sözüme gelelim Hoşçakal… Ben öyle kalacağım…

0 yorum:

Yorum Gönder

Created By Sora Templates